פרחים פרחי משי – פרחים בשבילך

כיום ישנם המון פרחים ממשי שנראים לגמרי ריאליסטיים וסוגי המשי מהם אותם פרחים עשויים הולכים ומתרבים אף הם. היתרון המשמעותי ביותר שמביאים איתם פרחי המשי הוא ללא ספק העמידות שלהם.

האופנה החדשה – פרחים ממשי
 

תודות לאקלים המשובח של מדינת ישראל כמו גם לקשרי היבוא יצוא שיש לנו עם מדינות רבות סביב העולם, מבחר הפרחים הזמין בפני כל מי שמעוניין לרכוש זר פרחים או לשלוח סידור מקסים לחברים הוא יותר ממרשים. אף על פי כן אחת מהמגמות הבולטות ביותר כיום בעולם הפרחים הישראלי היא רכישת פרחים ממשי. אומנם אי אפשר לקרוא להם מתחרים של הפרחים האמיתיים אך עם זאת הפופולאריות לה הם זוכים בהחלט ראויה לתשומת לב.

 

היתרונות של פרחים ממשי
כיום ישנם המון פרחים ממשי שנראים לגמרי ריאליסטיים וסוגי המשי מהם אותם פרחים עשויים הולכים ומתרבים אף הם. היתרון המשמעותי ביותר שמביאים איתם פרחי המשי הוא ללא ספק העמידות שלהם, פרחים ממשי יחזיקו מעמד וישמרו על איכותם זמן רב יותר מכל סוג של פרחים רגילים, שיקול חשוב במיוחד במצבים בהם הפרחים מיועדים לאירועים מונומנטאליים שתרצו לזכור לנצח כמו למשל חתונה. בנוסף ניתן לומר באופן כמעט מוחלט שפרחי משי זולים יותר מהאלטרנטיבה, מה שמהווה יתרון לא קטן בפני עצמו, במיוחד אם לכם כקונים אין תקציב גדול מידי ואתם בכל זאת רוצים לשלוח זר פרחים או סידור מרשים.  עוד בעיה שתוכלו לפתור באמצעות שימוש בפרחי משי היא בעיית האלרגיות.

אנשים רבים נולדים או מפתחים אלרגיה לפרחים ולא תמיד אפשר לדעת האם האדם עבורו אתם הולכים לקנות פרחים הוא אחד מהם, פרחי משי לא יהוו איום גם אם כן ויאפשרו לכם לתת את המתנה שאתם רוצים בלי לחשוש.

 

חסרונות של פרחים ממשי
כמו במקרה של פרחים אמיתיים גם לפרחים ממשי יש את החסרונות שלהם. על אף שהם נראים כמו פרחים אמיתיים אנשים רבים חשים ש-"חסר" להם משהו אפילו כשמדובר בפרחי משי ריחניים. קשה להגדיר מה בעצם חסר אבל הטענה הרווחת היא שפרחים ממשי פשוט לא מרגישים אמיתיים, במיוחד כשנוגעים בהם. חיסרון נוסף הוא שאומנם בלא מעט מקרים פרחים ממשי יעלו לכם פחות מפרחים יקרים אבל זה לא תמיד המקרה, במיוחד אם אתם רוצים פרחים איכותיים שבאמת יראו כמו פרחים רגילים.

 

בין אם תבחרו להשתמש בפרחים אמיתיים או פרחי משי זכרו שגם לסגנון ולצבע יש חשיבות רבה ושהכי חשובה היא ללא ספק הכוונה.