פרחים לפי צבעים, כשאתה שולח זר, מה אתה אומר, בעצם? – פרחים בשבילך

 

פרחים מזוהים עם יופי, ריח וצבע כאשר לצבע ישנה גם משמעות סימבולית עמוקה החל מהוורדים הצבועים באדום עמוק ועד לחבצלות הצהבהבות שקורנות לכל עבר.

לכל פרח ישנו סיפור שהתחיל לפני אלפי שנים, סיפור שלא אחת מוביל את שוזרי הפרחים המקצועיים בעודם רוקמים את הזרים המרהיבים שלהם. עובדה שכדאי לדעת לפני שבוחרים זרי פרחים כמתנה למישהו, מישהי או לעצמכם.

בואו נתעכב על כמה מהצבעים הפופולאריים ביותר ועל המשמעות שמאחוריהם:

  • כחול – הכחול החיוור שמגולם כל כך יפה באיריסים השבריריים מרגיע דאגות, בתרבויות עתיקות הוא נחשב צבע של שלום, של פתיחות ונינוחות. סידורי פרחים טריים שמשחקים על הצבע הכחול מציעים תרופה צוננת לחרדות ומשרים אווירה שליווה על כל חלל.
  • וורוד – כשחושבים על וורוד חושבים על חסד, עדינות, אושר, בלי קשר לצורת הפרח, תפרחת וורודה תמיד תעביר תחושה של נעורים, תמימות, רומנטיקה בתחילת דרכה ועוד. פרחים בוורוד מביאים איתם נגיעה של חלום לכל מקום בו הם נמצאים.
  • סגול – מקורותיהם של הפרחים הסגולים קשורים למלוכה ולטקסיות. פרחים בצבע זה מייצגים גאווה, הצלחה וכבוד. זהו צבע עם המון עומק וניגודיות ובדרך כלל זרי פרחים המורכבים מקשת סגולה מייצגים השג כלשהו הראוי להערכה.
  • אדום – אי אפשר להתווכח עם האנרגיה הנובעת מפרחים אדומים, אנרגיה שיכולה להפוך גם את הפרח הכי יום יומי להתגלמות התשוקה, התעוזה והכוח. עם סימבוליות של יופי, אומץ וחום אין זה מפתיע לגלות שזרים אדומים הם מהפופולאריים ביותר שיש.
  • לבן – לעיתים קרובות הצבע הלבן נקשר עם תמימות, הרמוניה ושמימיות. פרחים לבנים מראים בצורה הכי טובה שיש עד כמה יופי יכול להיות פשוט ונקי. בין אם מדובר בגרעיניות עשירות או בפרחים לבנים עדינים וקטנים או אפילו בצרור ורדים לבנים, כל עוד הצבע המוביל הוא לבן הזר יביא עימו אלגנטיות וצניעות.
  • צהוב – ישנה סיבה טובה מאד מדוע חיוך מרגיש כדבר הנכון ביותר לעשות מול זר של פרחים צהובים.הצבעהשימשי הזה מעלה את השמחה ואת קלילות הדעת אצל כל המתבונן בו. בנוסף הצהוב מסמל גם ידידות, התחלות חדשות ואושר.
  • כתום – אין שום דבר ביישן בצבע הכתום. המסר שלו ברור וגאה. הצבע הכתום מסמל אנרגיה, התלהבות וחום. זר של פרחים כתומים מעביר תחושה של בטחון, שביעות רצון ואהבת חיים עזה.
  • ירוק –  אין צבע שמסמל את הטבעי והחי יותר מהצבע הירוק. בנוסף הצבע הירוק מסמל בריאות, מזל טוב ונעורים. פרחים ירוקים תמיד מגיעים עם מסר אופטימי  של התחדשות.

 

אלו, כאמור, רק הצבעים היותר פופולאריים עבור זרים, ויש כמובן את ה'מתחכמים' שמשלבים מספר צבעים בזר.

ואז מה שחשוב במקרה כזה – פשוט להנות מהצבעים!