פרחים לעיצוב אירועים מיוחדים – פרחים בשבילך

פרחים. הם לוכדים את המבטים. הם מעוררים בתוכנו משהו חם, נעים ורך. הם יוצרים אווירה חגיגית בעצם נוכחותם. פרחים כתוספת הכרחית לאירועים.

פרחים. הם לוכדים את המבטים. הם מעוררים בתוכנו משהו חם, נעים ורך. הם יוצרים אווירה חגיגית בעצם נוכחותם. פרחים כתוספת הכרחית לאירועים. זרי פרחים  כקישוט, כרקע. עיצוב פרחים ססגוני כתפאורה. פרחים מעטרים אירועים חגיגיים רבים. מה יפה היא  קורת גג ארעית
( אשר דווקא מתחת לה נשבעים זה לזה חתן וכלה, בליל כלולותיהם, לחיות יחדיו חיי נצח זוגיים…).

עיצוב חופה בפרחים מאפשר  לייפות להעשיר את המעמד. פרחים מעטרים גם מכוניות המסיעים את הזוג לחופתו, עם סרטים ובלונים או בלעדיהם. עיטור רכב החתונה בפרחים הוא חלק בלתי נפרד משימת לב לכל פרט הקשור ליום מרגש זה בחיי הזוג הנישא. (אגב, קישוט מכוניות בפרחים אינו מיוחד רק לרכב המסיע זוג לחופתו, יש המהדרים בקישוטם בפרחים גם כאשר הם  נוסעים ומסיעים לאירועים חשובים אחרים). באולם, או בגן – בכל מקום  שבו מתקיימת החתונה – סלי פרחים בכניסה, סידורי פרחים לשולחנות ועוד כיוצאים באלה  שימושים ייחודיים ומקוריים בפרחים.

זרי כלה – שזורים ורדים לבנים, לדוגמה – כשכף ידה האוחזת בה עטויה כסיית-משי צחורה והיא נראית, לערב אחד יחיד ומיוחד, שמתועד ומונצח באופן שלא יאפשר לשכוח אותו לעולם – מרשימים ומוסיפים לחגיגיותו של המעמד ולריגוש שהוא מעורר.

פרחים מחוללים רגשות. הם מביעים ומבטאים אותם. הם מעמיקים ומעצימים אותם.  לא ניתן לתאר אירועים בהעדר פרחים. הערך המוסף שלהם הוא, לא אחת, ערך יסוד. פרחים לא מהווים רק רקע באירוע. הם חלק בלתי נפרד ממנו. סידורי פרחים בשולחנות הם מרכיב מהותי בהפיכתם לשולחנות ערוכים בטוב טעם. נעים ואף טעים יותר לאכול על שולחנות פרחוניים, אשר מי שעיצבו את סידורי הפרחים באולם שבו הם ניצבים, בוודאי היו מודעים לאפקט הרגשי והאסתטי שלהם.

במות מקושטות בפרחים בכלל ושולחנות-נשיאות, אשר סידורי פרחים מעטרים אותם לכל אורכם מחדדים את מכובדותם ואת חגיגיותם. מי שעיסוקם עיצוב פרחים בוודאי מודעים לחשיבות צורתם, צבעיהם, גודלם, מיקומם והאופן שבו הם משתלבים עם "הנוף" – במירכאות ובלעדיהן – שבו מתקיים האירוע.

במקום שבו ניבטים פרחים – אנשים לוכדים במבטיהם את תפרחתם המרהיבה, את מלוא יפעתם. דומה כי כשאנחנו רואים פרחים כולנו , אין איש יוצא מהכלל,חווים שבריר-שנייה של ריגוש; משהו חם ויפה, שובת-לב בפשטותו, של הטבע.