מתנות לחג האהבה – פרחים בשבילך

 

חג האהבה מתקרב אל הדלת בצעדי ענק וצריך להתחיל להתארגן על מתנות, השאלה היא איפה מתחילים? השוק מוצף בכל כך הרבה אפשרויות שבקלות יכולות לגרום סחרחורת גם לקונה הכי מנוסה. אז איך בכל זאת מתגברים על כל הסיפור וקונים מתנות לחג האהבה? זה מה שננסה לעזור לכם להבין עם כמה עצות נבונות, רעיונות שמצליחים תמיד וקצת הפתעות מקוריות שלא יכולות להזיק.

מה לקנות?

באופן כמעט אינסטינקטיבי כשאומרים לנו חג האהבה אנחנו ישר רצים לכל הלבבות האדומים, לוורדים  ולבונבונירות. כמובן שכל אלה יכולות להיות מתנות מצוינות לחג האהבה אבל לא כשקונים אותן "אוטומאטית". כמו בכל רכישת מתנות, ואולי אפילו יותר מבדרך כלל, תשומת הלב וההתאמה האישית הם אלו שיהפכו את המתנה שלכם להצלחה או כישלון. אפילו הטבעת הכי יפה בעולם לא תשמח אישה שאינה עונדת תכשיטים באותה מידה שעיסוי רומנטי יוקרתי יכול להיות כישלון עם גבר שלא אוהבים שנוגעים בו. קנית מתנות כאלה מכריזה בלי להתבלבל על חוסר חשיבה מצד רוכש המתנה וזה בדיוק מה שאתם לא רוצים שיקרה.
כשאתם חושבים מה לקנות כוונו את כל תשומת הלב שלכם לאהוב/ה שלכם, מה הם אוהבים, מה הם רוצים, מה מסמל אהבה עבורם. אפשר ללכת על מתנה זוגית שכוללת גם אתכם ואפשר דווקא ללכת על מתנה אישית ומיוחדת עבורם החל מזר פרחים ססגוני וריחני ועד לטיפולים קוסמטיים השאלה המובילה צריכה להיות מה הם רוצים/ות ולא מה כולם קונים.

איפה לקנות?
כמובן שהתשובה לשאלה הזאת משתנה בהתאם למתנה שאתם רוצים לקנות אבל באופן כללי יש היום שתי דרכים מרכזיות לקנות מתנות ושתיהן יכולות להוביל אתכם/ן אל זרי פרחים מיוחדים לט"ו באב, תלושים לספא, חנויות תכשיטים, צימרים או אפילו צימרים יוקרתיים וכל מתנה אחרת שעולה על הדעת. דרך אחת היא הדרך הישנה והטובה של ללכת לחנויות ספציפיות  שמתעסקות בסוג המתנות שמעניינות אתכם, הדרך השנייה והחדשה יותר היא להשתמש ברשת האינטרנט ובאתרים כמו זה לאיתור מתנות מתאימות בלחיצת כפתור.

קלאסיקה מול מקוריות
טיפ חשוב מאד לקוני המתנות. נכון שלמקוריות יש ניקוד גבוה במצעד המתנות אבל גם לרכישת מתנה קלאסית שלא תאבד מערכה אף פעם יש את החסד שלה. תנסו לראות מה מתאים ולא ללכת "על בטוח" או על קלף "המקורי