משלוחי פרחים, איך מגיעים משלוחי הפרחים מהחנות ללקוח – פרחים בשבילך

בישראל מתבצעים מידי יום אין ספור משלוחי פרחים אך עם זאת מעט מאד מהמזמינים באמת יודעים כיצד מגיע המשלוח מהחנות אל הלקוח. במאמר זה ננסה לבאר  עבורכם את הסוגיה ולענות על כמה שאלות בנושא בכדי שפעם הבאה כשתזמינו משלוחי פרחים תדעו בדיוק מה עומד לקרות.

 

איך עושים משלוח פרחים?
אומנם כל חנות עורכת משלוחים בדרכה שלה ואם לוקחים בחשבון גם את אתרי האינטרנט המציעים משלוחי פרחים דיגיטאליים אז בכלל מדובר בריבוי שיטות אך יחד עם זאת ישנם מספר קווים משותפים עבור כל משלוחי הפרחים אותם נמנה כעת.

הזמנת משלוח:

הצעד הראשון של כל משלוח פרחים היא ההזמנה. בין אם אתם מבצעים הזמנה במקום, הזמנה טלפונית או הזמנה דרך רשת האינטרנט יהיה עליכם לתת פרטים מדויקים  למשלוח הכוללים את שם העיר, הרחוב, מספר הבית, קומה אם יש ומספר טלפון אליו יש להתקשר במידה ויהיו בעיות עם המשלוח. בחלק מהמקרים תוכלו להוסיף גם שעה, במידה ויש לכם שעה מועדפת (כמו למשל במקרים בהם המשלוח נעדה כהפתעה לבת הזוג בעבודה או לחבר טוב שמגיע הביתה רק לארוחת ערב וכו'.

העברת המידע:

בשלב השני מי שקיבל את כל הפרטים שלכם מעביר את זה או לשליח פרטי או לחברת משלוחים או, לשליחי החברה, כמו במקרים של חברות גדולות למשלוחי פרחים. כפי שציינו קודם ישנם שירותי משלוחים שמאפשרים להזמין משלוח בשעות מסוימות, במקרים שכאלה ישנם גם שליחים זמינים כמעט 24 שעות שאמורים לוודא שהמשלוח יגיע בזמן.
במקביל לשליחים עצמם גם עובדי החנות או מחסן הפרחים מקבלים את הבקשה למשלוח ומארגנים את הזר בצורה הטובה ביותר כלל עטיפה מיוחדת לנסיעה שתשמור על טמפרטורה סבירה עד כמה שאפשר במטרה לשמר את מראה הפרחים בצורה הטובה ביותר. בשל סיבה זאת ממש חברות גדולות של משלוחי פרחים מחזיקות מחסנים ו/או חנויות במוקדים שונים בארץ וכך הם מבטיחים מרחק נסיעה קצר יחסית שישמור על הפרחים טוב יותר.
נסיעה:
בשלב זה השליח שם את פעמיו אל הכתובת שניתנה לנציג/ה הטלפוני. בדרך כלל שליחים מכירים את הדרכים הקצרות והנבונות ביותר להגיע מנקודה לנקודה ולרובם ככולם יש ניסיון באיתור אנשים גם כאשר מדובר בבניין עמוס עובדים.
השליח אחראי על המסירה ובדרך כלל החברה השולחת מבהירה לשליחיה שאסור להם בשום אופן להפקיר את המשלוח ועליהם למצות את כל הדרכים האפשריות כולל התקשרות עם הלקוח, התקשרות עם המקבל, עם החנות השולחת וכו'. רק לאחר שהמשלוח נמסר יכול השליח לעזוב את המקום.

כפי שניתן לראות משלוחי פרחים אינם תהליך מסובך מידי אבל עכשיו וודאי תבינו יותר את התפקיד שלכם בכל הסיפור.

משלוחי פרחים בכל הארץ, גם באזור השרון: פרחים בהרצליה, פרחים בהוד השרון, פרחים בכפר סבא, פרחים ברעננה ועוד.