זר פרחים, המתנה המושלמת – פרחים בשבילך

אין ולו אירוע חגיגי אחד בו זר פרחים לא מהווה מתנה מושלמת. יש לכך המון סיבות כמו הריח, הצבע והיופי שהם מביאים איתם, תהה הסיבה אשר תהה, התרבות הישראלית מאד, אבל מאד אוהבת פרחים.


פרחים בארץ ישראל –  פרחים פופולאריים בישראל

 

אחת מהמתנות הפופולאריות ביותר בישראל הם פרחים. אנחנו מביאים פרחים לחג, פרחים לימי הולדת, פרחים ליולדת הטרייה, פרחים למשרד החדש, אין ולו אירוע חגיגי אחד בו זר פרחים לא מהווה מתנה מושלמת. יש לכך המון סיבות כמו הריח, הצבע והיופי שהם מביאים איתם, תהה הסיבה אשר תהה, התרבות הישראלית מאד, אבל מאד אוהבת פרחים.

 

מה הפרחים הפופולאריים ביותר בארץ?

כמו כל נושא, גם אם תשאלו לגבי פופולאריות של פרחים שונים תקבלו תשובות שונות מאנשים שונים. קשה מאד לקבוע ללא עוררין שסוג כזה או אחר של פרחים מועדף  על כולם אבל יחד עם זאת ישנם מספר סוגי פרחים שמככבים פעם אחר פעם.

בראש טבלת הפרחים עומדים כפי הנראה הוורדים. הוורדים הינם פרחים אלגנטיים המגיעים בקשת מרהיבה של צבעים שיכולים להתאים לכל אירוע – הוורדים האדומים לשמחות עם נגיעות רומנטיות, הבעת תשוקה, משיכה. הוורדים הלבנים עם המראה העדין והקסום שיכולים להתאים לכל אירוע עם תחושה טהורה וכו'. הוורד עצמו מחזיק מעמד יחסית זמן רב ובמידה ומדובר בפרחים טריים הם יגיעו לא רק עם מראה משובב נפש אלא גם עם ניחוח משכר.

לא הרבה אחרי הוורדים עומדות החבצלות, הסטאר גייזרים והחמניות. לכל אחד מהפרחים הללו יש תכונות מאד ייחודיות, החבצלות מביאות אצילות בלתי מעורערת, משהו בפרח הזה משדר מלכותיות, פאר, הדר ועוד מגוון סופרלטיבים מרשימים למדי, השילוב הנהדר הזה של הלבן עם הכתר הצהבהב מוסיפים יופי לכל מקום ואיכשהו מרגיעים את החלל. הסטאר גייזרים מציעים שילוב נהדר של צבע וניחוח שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו ואף אחד גם לא ירצה, אלו הם פרחים שמושכים את העין ואת האף, הם ידליקו מדורה של חושים בתוך החדר וישלחו הזמנה פתוחה לכל הבאים בשעריו. החמניות הן השמש של הפרחים, אף פרח לא יכול להתחרות עם האור המרשים שבוקע מהפרחים הקסומים הללו. חמניות מסמלות בדרך כלל, התחלה חדשה, צמיחה, חיות ולא מעט ישראלים יבחרו חמניות פעם אחר פעם כמעט לכל אירוע.

אחרי הרביעייה הפותחת אפשר למצוא פרחים שונים ומגוונים כמו החרציות, סחלבים, ציפורי גן עדן ועוד רשימה ארוכה ארוכה אבל ה-4 שציינו הם, הם שמובילים את שוק הפרחים הישראלי.

אם אתם רוצים לרכוש זר פרחים ולא לגמרי יודעים מה עדיף תוכלו תמיד להתייעץ עם המוכר ו/או לגשת לקטגוריית הפרחים הפופולאריים שקיימת כמעט בכל אתר  המתמחה במשלוחי פרחים.