איך לקנות במשתלה בצורה חסכונית – פרחים בשבילך

אחת מההנחות המוטעות שמסתובבות להן במציאות הישראלית היא שירוק זה יקר. בין אם אתם רוצים להוסיף כמה עציצים לבין או ליצור "ריאה ירוקה" בחצר שלכם מדובר בהוצאה לא קטנה, האמת שזה ממש, אבל ממש לא מחויב המציאות.

 

בהחלט שניתן להוסיף טבע וצבע לחיים של כל אחד ואחת מכם מבלי לפשוט את הרגל, כל מה שצריך זה לקנות בצורה חסכונית. אם אתם לא יודעים מה זה בדיוק אומר ומאיפה להתחיל, מאמר זה יכול לעזור לכם באמצעות המדריך הקטן שיצרנו עבורכם, מדריך שיסביר לכם בדיוק איך לקנות במשתלה בצורה חסכונית.

 

  • המשתלה – ברור שלמשתלה עצמה יש חלק גדול מאד בקביעת הסכום הסופי שתשלמו על הקניות שלכם ולכן כדאי מאד להשקיע קצת זמן ולבחור משתלה איכותית עם מחירים הולמים. ישנן כמה דרכים לאתר משתלה מהסוג הזה החל מהתייעצות עם חברים וקרובים וכלה בחיטוט במידע האין סופי של רשת האינטרנט  שבין היתר ילמד אתכם מה היא קשת המחירים המקובלת בענף כמו גם יביא בפניכם המלצות מגולשים, תמונות מהמשתלה עצמה ועוד. מיותר לציין שמשתלה "יוקרתית" שמתהדרת בפרחים וצמחים נדירים תינטה יותר לצד היקר של הקשת בעוד שמשתלה כפרית סטנדרטית תינטה יותר למחירים סטנדרטים. יחד עם זאת חשוב לציין שמחיר זה לא הכול ואם המחיר הנמוך מביא איתו גם ירידה באיכות השתילים שווה לחשוב פעמיים אם באמת משתלם לכם לקנות בזול ולשלם ביוקר מאוחר יותר כשהעציצים החדשים שלכם ינבלו להם ככה סתם ותאלצו להתחיל את הכל מהתחלה.
  • השתילים – כפי שציינו בסעיף הקודם ישנם שתילים שהמחיר ההתחלתי שלהם יקר, לא משנה באיזו משתלה מדובר. לעומת זאת ישנם הרבה יותר שתילים  שהמחיר הממוצע שלהם הוא נמוך- בינוני, כשגם כאן לא באמת משנה באיזו משתלה מדובר, וישנם גם שתילים עונתיים שהמחיר שלהם משתנה בהתאם לתקופה. אם תחברו את הכל יחד תוכלו ליצור קבוצה יפה ומגוונת של שתילים המערבת אולי שתיל אחד יקר, כמה יחידות בודדות של שתילים במחיר ממוצע ועוד כמות נכבדת של שתילים זולים יחסית. כמובן שחשוב לבדוק מה בדיוק אתם קונים, מה אורך החיים של אותו שתיל, איזו השקעה הוא מצריך מבחינת גינון, מים תנאי מזג האוויר וכו' ורק אחר כך לקנות בביטחון שאתם משלמים בדיוק מה שמתאים לכם עבור שתילים שישגשגו בתנאים שאתם יכולים לתת להם.
  • התשלום – לפני שקונים כדאי לכם לבחון את תנאי התשלום, מבצעים רלוונטיים, הנחות ועוד. לעולם אין לדעת איזו מתנה לא צפויה מסתתרת שם